Wat we doen

Wij werken in de logistiek, de zorg en in de financiele sector.

Wij helpen onze klanten innoveren en relevant te blijven!

Relevante innovaties brengen we in kaart met onze innovatiescout en innovatieradar.

We zoeken voor u met nieuwe partners of klanten. We ontwikkelen de business case en orkestreren de innovatie. We leveren software en helpen met bouwen en implementeren van innovatie!

Meer weten? Neem contact op! 

Verbinden

We verbinden nieuwe ideeën en concepten aan bestaande bedrijven en andersom. We helpen onze partners met businessdevelopment en sales.

Zo werken we voor een Italiaanse klant in de pharma  aan het opzetten van een netwerk en koppelen haar aan relevante partners, klanten en investeerders.

Orkestreren

We organiseren en leiden innovatie. Zo zijn we verantwoordelijk voor de organisatie verandering van Stichting Simpler Invoicing. De organisatie gaat per 1 januari 2018 veranderen en over naar een profit-organisatie.

Ook hebben we voor een grote telecom operator en kabelaar de technische werknemers voorzien van een mobiele toepassing waarmee ze hun werk konden doen.

Wij orkestreren die veranderingen, we leiden het programma, ontwikkelen de business case en organiseren en regelen waarnodig funding.

Leveren

We ontwikkelen software, ‘we love good software’, dat doen we in projecten voor klanten en voor eigen risico en rekening software.

Zo zijn we CargoLedger BV gestart waarmee we innovatieve oplossing in de supply chain leveren op basis van blockchain, papierloos, immutable en veilig.

Contact

Vragen en/of opmerkingen?
Neem dan contact op! Vinden we leuk!

Vul het contactformulier hieronder in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
Duurt dat te lang dan zijn we ook te bereiken op nummer +31(0)848-375050 of via email op info@headon.nl.